انديشه سازان
فهرست دوستان
   
(1)
      صفحه 1 از 1 ( 2 دوست)  < 1 >  
از نگاه ديگران

نظري در مورد اين كاربر ارسال نشده است.


مشخصات
انديشه سازان
وبلاگ : انديشه سازان پوياي سعادت
پارسي يار : انديشه سازان-2
انديشه سازان

نام: انديشه سازان
نام مستعار: انديشه سازان
جنسيت: زن
استان محل سكونت: خراسان رضوي
شهر: مشهد
آدرس: مشهد – ميدان راه آهن –ابتداي خيابان هاشمي نژاد – پلاك 284-واحد سوم
زبان: فارسي
تاريخ تولد: 8 / فروردين / 1357
سن : 46 سال و 26 روز
تاريخ عضويت: 87/1/8
سن وبلاگ : 16 سال و 27 روز
شغل: پژوهشگر
وزن: 65
قد: 209

درباره خودم: شك نيست سازمانهايي كه از حالت عمودي به افقي تغيير جهت مي دهند و كارهاي اساسي آنها به صورت تيمي و پروژه اي انجام مي شود با نيازبه معيارهاي دقيق جهت سنجش نتايج كارخود در جستجوي بازخوردي واقعي براي بهبود عملكرد آينده هستند. تحقق اهداف و پيشي گرفتن از هدفهاي يك مؤسسه ، شركت ، بيمارستان ، هتل يا... در زمينه ي فروش ، بهره وري ، كيفيت خدمات به مشتريان و مراجعه جزو كارهاي ضروري تيمهاي اثربخش امروزي است . شركت ما با آگاهي از ضرورت انجام اين پژوهشها وبلاگي را در راستاي افزايش آگاهي متقاضيان عزيز در انجام تحقيقات درون و برون سازماني در شركتهاي خصوصي و دولتي و كارخانه جات تنظيم نموده است .همچنين آماده جهت ارائه خدمات مشاوره اي به دانشجويان و اساتيد گرامي دانشگاهها و كليه واحدهاي پژوهشي سازمانها مي باشد.
توضيح: شرکت پژوهشي فرهنگي انديشه سازان پوياي سعادت در تاريخ 1382 با هدف بهينه سازي در امر تحقيقاتي و مشاوره اي فعاليت خود را آغاز نمود در تاريخ اسفند ماه 1386 در اداره ثبت شرکتها و املاک به ثبت رسيد.  شرکت پژوهشي فرهنگي انديشه سازان پوياي سعادت توانايي انجام و همکاري َدر تحقيقات سازمانها، دانشگاه ها، اساتيد و... از قبيل پرسشگري، مصاحبه، مشاوره درانجام طرحهاي تحقيقاتي، پـردازش داده ها و انجام عمليات آماري بر روي داده ها و اطلاعات جمع آوري شده را نيز دارد.
بهترين حرف: اولين مركز خصوصي خدمات مشاوره اي درزمينه ي تحقيقات بازرگاني پژوهشهاي اجتماعي و تحقيقان درون سازماني و برون سازماني


ParsiBlog.com ® © 2010