سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندیشه سازان پویای سعادت

هیچ شرفى برتر از اسلام نیست ، و نه عزتى ارجمندتر از پرهیزگارى و نه پناهگاهى نکوتر از خویشتندارى ، و نه پایمردیى پیروزتر از توبت و نه گنجى پرمایه‏تر از قناعت . و هیچ مال درویشى را چنان نزداید که آدمى به روزى روزانه بسنده نماید ، و آن که به روزى روزانه اکتفا کرد آسایش خود را فراهم آورد و در راحت و تن آسانى جاى کرد ، و دوستى دنیا کلید دشوارى است و بارگى گرفتارى ، و آز و خودبینى و رشک موجب بى‏پروا افتادن است در گناهان ، و درویشى فراهم کننده همه زشتیهاست در انسان . [نهج البلاغه]

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?اندیشه سازان

سه شنبه 87/5/8 ساعت 12:5 عصر

شرکت پژوهشی فرهنگی اندیشه سازان پویای سعادت

شرکت پژوهشی فرهنگی اندیشه سازان پویای سعادت در سال 1382 با هدف بهینه سازی در امر تحقیقاتی و مشاوره ای فعالیت خود را آغاز نمود در سال 1386 در اداره ثبت شرکتها و املاک به ثبت رسید.

  شرکت پژوهشی فرهنگی اندیشه سازان پویای سعادت توانایی انجام و همکاری َدر تحقیقات سازمانها، دانشگاه ها، اساتید و... از قبیل پرسشگری، مصاحبه، مشاوره درانجام طرحهای تحقیقاتی، پـردازش داده ها و انجام عملیات آماری بر روی داده ها و اطلاعات جمع آوری شده را نیز دارد.

ضرورت و اهمیت تحقیقات:

بدیهی است که خدمات رسانی در هر سازمانی از ویژگیهای خاصی برخودار می باشد، که در مورد آن باید روش علمی و عملی مناسبی طراحی و اجرا شود. به خاطر داشته باشید، انجام تحقیقات توسعه ی فنی در راستای افزایش تواناییها و ظرفیت فناوری سازمانها، بهبود کیفیت محصولات کنونی سازمانها و بررسی عوامل مؤثر بر تولید وعرضه ی خدمات می تواند کمکهای عمده ای را به سازمانها بنماید.

همانطور که همه می دانند سازمانها وشرکتهای امروزی به مفهوم دقیق خودشان چند مرحله را طی کرده اند تا به شکل امروزی رسیده اند.

 

 


در خصوص این سازمانها وشرکتها سه دسته نظرات وجود دارد:


1- نظریات ساختاری :


 

1-1- نظریه ی بروکراسی


 

2-1- نظریه ی اداری


 

 3-1- نظریه ی مدیریت

2- نظریات رفتاری

3- نظریات سیستمی

 

 این نظریات هر یک از دید خاصی به بررسی مشکلات و موانع شرکتها وسازمانها می پردازد. بدین معنا که گاهی حرکت شرکتها و سازمانها با مشکلاتی در زمینه های مختلف همراه می شود که باعث کندی روند حرکت یا عدم کیفیت آن می شود.

 

تحقیقات باعث می شود مشکلات، بهتر درک شوند و راه حلهای مناسب برای آنها اندیشیده شود و لذا ابعاد منفی در سازمانها و شرکتها کاهش یابد.

 

باید به خاطر داشت که انجام تحقیقات هیچگاه هزینه محسوب نمی شود بلکه نوعی سرمایه گذاری بلند مدت می باشد، در این معنا تحقیقات نه تنها منجر به کاهش هزینه های مادی ومعنوی در داخل سازمانها و شرکتها می شود بلکه باعث رشد و توسعه ی سازمانها و شرکتها می گردد.

عدم توجه به انجام تحقیقات در سازمانها و شرکتها به صورت اصولی و درست باعث می شود که مشکلات بصورتهای متفاوت خود را نشان بدهد.

        

این امر در ساختارهای اقتصادی– مالی شرکتها وسازمانها، هزینه های بسیاری را به دنبال خواهد داشت.


بدنبالدرک این نیاز (انجامتحقیقات در سطح سازمانها ) شرکت پژوهشی فرهنگی اندیشه سازانپویای سعادت براساسمطالعات کارشناسی سعی دارد از طریقجستجوی سیستماتیکونظام یافته با متدلوژی علمی، باتوجه به اطلاعات موجود درسازمانها در جهت درک نیازها، موانع و مشکلات سازمانها، گامبردارد و تلاش دارد با راهکارها و استراژیها مفید و کارآمد به موفقیت سازمانها کمکنماید.تیم تحقیقات شرکت پژوهشیفرهنگی اندیشه سازان پویای سعادت:

شرکت پژوهشی فرهنگی اندیشه سازان پویای سعادت در جهت انجام تحقیقات و ارائه ی خدمات از نیرویی کارآمد و متخصص در امور پژوهشی خود بهره مند می باشد.

در این زمینه از

مشاوره در سطح دکترا در بخش تحقیقات ، پژوهش و آمار

مشاوره در سطح دکترا در بخش بازاریابی و مدیریت

کادری با سابقه متشکل از بیست پرسشگر و مصاحبه گر

 


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شرکت پژوهشی فرهنگی اندیشه سازان پویای سعادت
[عناوین آرشیوشده]

بالا

[ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

37050

بازدید امروز

0

بازدید دیروز

1

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


درباره خودم

اندیشه سازان پویای سعادت
اندیشه سازان
شک نیست سازمانهایی که از حالت عمودی به افقی تغییر جهت می دهند و کارهای اساسی آنها به صورت تیمی و پروژه ای انجام می شود با نیازبه معیارهای دقیق جهت سنجش نتایج کارخود در جستجوی بازخوردی واقعی برای بهبود عملکرد آینده هستند. تحقق اهداف و پیشی گرفتن از هدفهای یک مؤسسه ، شرکت ، بیمارستان ، هتل یا... در زمینه ی فروش ، بهره وری ، کیفیت خدمات به مشتریان و مراجعه جزو کارهای ضروری تیمهای اثربخش امروزی است . شرکت ما با آگاهی از ضرورت انجام این پژوهشها وبلاگی را در راستای افزایش آگاهی متقاضیان عزیز در انجام تحقیقات درون و برون سازمانی در شرکتهای خصوصی و دولتی و کارخانه جات تنظیم نموده است .همچنین آماده جهت ارائه خدمات مشاوره ای به دانشجویان و اساتید گرامی دانشگاهها و کلیه واحدهای پژوهشی سازمانها می باشد.

لوگوی وبلاگ

اندیشه سازان پویای سعادت

پیوندهای روزانه


اوقات شرعی

فهرست موضوعی یادداشت ها

اساسنامه[6] . خدمات[5] . کاربرد گروه سنجی در مهدکدک ها[4] . تجارت[2] .

آرشیو

تابستان 1387
بهار 1387

اشتراک